Nursel45 36 haftalık hamileyim 2 gündür kaburgamı sanki bir yere sertçe çarpmışım gibi agrıyor dokunamıyorum o kadar agrıyor ki hareket halindeyken öksürürken hapşırırken bile bebeğin baskısından mı dolayı böyle oldu başına gelen var mı korkuyorum
-Minnaklarin-annesi- Nursel45 çok çektim kaburga ağrısından 34+5 günlük ikizlerime hamileyim son 1 haftadır falan yok şükür kaburga ağrısı benim sağdaki bebeğim ayaklarını kaburgama dayamış sürekli esneme hareketi yapıyordu doktorum gösterdi sanırım artık çekti ayaklarını 🥰
Yaseminakkoyunk Nursel45 eveettt bu gece 37 haftaya giricem inşallah ama bebeğim artık hareketli değil 2 gündür birşey var hep hareketli canım çok yanıyor bebek oraya nereyi değdiriyorsa artık o kadar agrı oluyor ki hareketlendi 2 gündür diye de korku var içimde doğum başlayacak diye
ecembugra53 Nursel45 bebeğin baskı yapıyor ondan agrıyır bazen bana da ayaklarını dayıyor bende de olıyor 😂😂
2020-2020 Nursel45 şuan ablası bizim minik sağ kaburgamın altına ayağını dayamış güç gösterisi yapıyor anne bak ben ne kadar güçlüyüm diye …
Nursel45 -Minnaklarin-annesi- benim bebeğimin de ayakları kaburgalarıma doğru her halde o yüzden zorluyor kendini de beni de :( öyle bir acı yok
deniiizz bende de kaburga ağrısı var ama haftam daha küçük 21+4 üm başka bir şeye yormuştum bunu bebekle ilgili olabilir mi sizce ?
ecembugra53 Nursel45 doğrudur canım benimki de aybı valla bi dayıyor bazen bi kızıyorum napıyon oğlum diyorum cek ayaklarını 😂😂 her yere sokuyır bacaklarını yaramaz 😂