Nzehra4654 Esrali66 ne kadar erken o kadar iyi o tüylenmeler bende banyo sırasında bile döküldüğü oluyor. Ve kremde kullansanız ara ara tüylenip ara ara dökülür hormonlardan sebep. Tüm vücudu boşluk kalmayacak şekilde yağlayın en güzeli 🤗
Nzehra4654 Gulerdem arkadaşım üst kolundan çatladı ben onu gördüğüm için her zaman tüm vücut yaptım. Garantiye aldım ama tabi krem değil yağ kullandım
Alfabeta Ben the body shoptan aldım krem. Krem deriyi esnetmeyi vaadediyor esnek deride kilo aldıkca catlamaz zaten :) kokusuda cok hoş ve gece sürüyorum ertesi gün akşama kadar sanki yeni sürmüşüm gibi nemlii kalıyor
Birkucukkelebek Alfabeta merhaba bu dediğiniz hangi krem acaba. Ben de hep bodyshoptan alıyorum nemlendiricilerimi ama bu özellikte galiba hawaian kukui duymuştum o mu sizin kullandığınız ?
Cilliprenses kbrasnturk lıerac kullanıyorum çolta erken başlamadım 34.haftadan sonra başladım hiç çatlağım olmadı şuan 40.haftadayım🙏
Kelly Ben 29 haftamı doldurdum ,bioil kullanıyorum hergün sürüyorum 1,2 kere. Memnunum şimdilik.Karnım şişmeye başladığından beri sürüyorum ,şu ana kadar herhangi bir çatlak yok ama bakalım 2 ay daha var en az ve doğumdan sonra da çıkabiliyormuş 🙄