Merhaba anne ve anne adaylari bnde size birsey sormak istiyorum onceden 2 kurtajim var 2sene snra sürpriz bir şekilde hamile oldugmu öğrendim drlar bana hamile olduğumu öğrenir ogrenmez igne başlanacak dedi ama burda kucuk bir ilcedeyim teknozel var hastande bulamadik sira .ozelde kan degerim 1292 cikti ama ulstrasyonda bisey ckmadi dr yeni gebelik dedi peki iğne vermeyeckmisniz deeim erken daha dedi basina gelen varmi igneye ne zaman baslatti dr unuz aynı seyleri yasamktan cok korkuyorum