miracam Merhaba kızlar kocaeli cevresinde devlet hastanelerinden memnun kaldınız mı daha önce doğum yapanlar veye şuan muaneye gidip doğum.yapacak olanlar memnun musunuz?
fundamutluu Sopalı için iyi diyorlar ama bilemiyorum canım. Ben cihan’a gidiyorum doktorumdan çok memnunum. Ama hastanenin işleyişini pek sevmiyorum
Deletedmom355 fundamutluu sopalıda hemşire tanıdığım var kadın doğumdakiler hiç iyi değiller dedi ama bilemedim
fundamutluu Deletedmom355 Olabilir canım ben bi kaç kişiden duymuştum öyle yinede ben gitmek istemedim