Busra929 canım doktoru bilemem de hastaneden hiç memnun kalmadı zor bir gebelik geçiriyorum kusma bulantı evimize yakın diye bowere gittik sonuçta acilde serum taktıracaktık. orda bir hemşire geldi bana çok zayıf olduğumu damarlarımın ince olduğunu damar yolu bulmakta zorlanacağını farklı bir yol deneyeceğini söyledi. sonuç damar yolu bulamadı az daha damarımı patlatıyordu eşim müdahale etti napıyorsunuz daha iyi bilen biri yapsın diye hemşire hanımda iyi yapamasaydm burda olmazdım diye çıkıştı. 3 hafta kolum mosmor şiş gezdim her gören noldu diye soruyordu. o yüzden bowere karşı içimde bir ön yargı oluştu kesin gitmem siye. fatma hanımı bende duydum birkaç kişi girtiğini çok memnun kaldığını söylemişti ama hastane bilemedim 🤷♀️