zohreeeee
Canım merhaba :) öncelikle kendi deneyimimden söyliyim ben 6 haftalık hamileyim. 1 yıldır deniyoruz olmuyordu rabbim şimdi nasip etti inşallah sizlerede nasip eder 🙏 biz ilişkşye girdikten 1 hafta sonra benim kasıklarımda batmalar oldu ve akıntım başladı. Ama böyle internette yazıldığı gibi krem şeklinde değil çok çok az ve sulu. İnternette o kadar çok bilgi varki ve her hamilelik belirtisi de aynı değil. Ben daha önce internete bakıp çok heveslendim bu sefer heveslenmicem dedim hep başka şeylere yordum belirtileri (üşütmüşümdür vs.😂) ama şunu denedim. Kendi bedenimi tanıyorum ve adet öncesi belirtilerle aynı mı değil mi buna baktım. Ve kendimi gözlemlediğimde hamile olduğumu hissettim adetime 4 gün varken erken gebelik testi yaptım ve çıktı. Umarım yardımcı olabilmişimdir rabbim isteyen herkese versin 🙏🙏🙏