Razah Kizlar bugün kontrolüm vardı 37+2 yim çatı muayenesi yapıldı 1 cm açıklık varmış acaba dogum ne zaman olur ki 🙄
Svcn-1267 Razah canım bende gidiyorum 37+5deyim ama çatı muaynesi olmadı yani senin neden yaptılar acaba neye göre yapıldı ?
Razah Svcn-1267 bazı doktorlar 37 den itibaren istiyorlar çatı muayenesini normal doğum için uygun mu diye bebeğimin başı aşağıda henüz doğum kanalına girmemiş uygun değilse sezeryana da çevirebilir belki diye tahminen baktılar valla