aminegunes24 Kızlar bu gün biraz önce acilden geldim acile sancı için gittim nst sancım çıktı doktor attan muayane etti açılman yok dedi eve geldik kan geliyo az az sancım çoğalır suyum gelirse gel dedi bu arada 38+1 haftalığım😊
Svcn-1267 aminegunes24 bende 37+5deyim beklemedeyim Allah yardımcımız olsun ama şuan iyiyim şükür ki sizin durumunuz da sıkıntılı
Deletedmom411 aminegunes24 bugün bende muayene oldum yatış yaptılar, kanlı nişan geldi muayene sonrası 34+6 ım.
Aysenes aminegunes24 ben pazartesi gecesi kanli yumurta aki gibi akintiyla uyandim nisanimmis carşamba yani dun öglene kadar sürdü sonre kesildi hic birşey gelmiyordu 3 saat sonra wc gittim buseferde pembe sivi geldi hastaneye gittim geri suyum gelmiş meger dun sezeryana alındım bebegimi aldim kucagıma ama kucuk dogdu kuveze aldılar yani nişanımdan hemen sonra suyum geldi
Svcn-1267 aminegunes24 inşallah bir an önce su gelir sancı çok çekmezsiniz sancılarınız ne sıklıkla… bol bol dua edin
aminegunes24 Aysenes suyunuz geldinde hissetiniz mi benim bi tanıdığın 2 ci doğumu oldu suyu bitmiş haberi yoktu muayenede çıktı benimde ikici ama insan yinede acemi oluyo
Aysenes aminegunes24 vallaha ben bilmiyordum su olduğunu pembe pembe geldiği icin korkup tekrar gitim test yaptılar ki suyumş 😳