Yaseminnnnnnn Dolunay3 malesef başlıyor kamudayim 32de calsiir almaya gittim vermediler dogum. Öncesi iznim basladi malsef dogum sonrasi sadce iki ayimiz oluyor boyle durumda
Nur5495 Yaseminnnnnnn neden vermediler acaba başka doktora gitseydiniz bende pazartesi gideceğim 32 oluyorum
Nur5495 Yaseminnnnnnn çalıştığım kurum aradı beni, pazartesi 32 oluyorsun çalışabilir alıp gel iyiysen dedi. Doktor vermediyse bilemem ama böyle bir hakkımız var
Yaseminnnnnnn Nur5495 ben hastanede calisyorum ve hastanem pandemi hastanesi calisir veremeyiz alsanda calisamazsin dediler