19231923 20+6 günlük hamileyim bugün ilk defa sabahtan beri sanki içimde kelebek uçuyor gibi bişi oluyor acaba çocuk mu oynuyor yoksa gaz mi var ben mi oraya çekiyorum yaşayan var mi aranızda 🥰
Neslihankk 19231923 benimde sanki kuş kanat cirpiyomus gibi 2 defa olmuştu bende ilk anlamamıştım tabi simdi 2. Gebelik olduğu icin erkenden anladim 24 haftalık olduk yerinde durmuyo kıpır kıpır 💙😍
Fulyazorlu30 19231923 sen bide 30 haftalarda kelebeği görcen😀😀o daha hiçbişey cnm ilerleyen zamanlarda dalgalan sende ey şanlı Hilal dicek dışarı fırlıyo gibi olucak😂😂😂
Duygu-pktli Snszasla bende 18 haftalık hamileyim. Benimde kasigimda et seyremesi gibi oluyor sizce nedir
19231923 Duygu-pktli bence çocuk oynuyor içerde canım 😍ilk olduğu için bende tam anlamdıramadım ama kelebek mi uçuyor et mi seyriyor zamanla öğrencez bizde 🥳
Snszasla Duygu-pktli ben 15.haftada hissettim canım damar atması gibi seyrme gibi sende bebeği hissetmişsin bence
Duygu-pktli Snszasla ayy inşallah bebiştir. Ve ben öyle hissediyorum. Çünkü daha önce böyle birşey başımıza gelmedi
Srhtzlyh 19231923 20+0 olduk şuan karnımı izliyorum ara ara sol tarafımda yukarı doğru birşey kalkıp iniyor🤗
Deletedmom417 Bebiştir o bebiş😍benimde içimde kelebek uçsa keşke benimki delrem etkisi yaratıyor maşallah bi hopluyor bi zıplıyor korkuyorum cidden diyorum şimdi cikicakyaz kaldı 😅😅😂😂😂😂🧿🧿🧿🧿