Tugcekkkkk bende senin gibi ikilemde kalmıştım 4 yıl bebeğim olmadı sadece 1 düşüğüm var. Çok araştırdım bütün gittiğim doktorlar psikolojik olduğunu söylüyordu artık neyseki en son bana Memorial Şişli hastanesi önerildi direk gittim ki Hatay’da yaşıyorum profesör Semra hanım iyi ki tanımışım onu ilk muayenemde 2 çikolata kisti rahimde yapışıklık ve histereskopi yapılması gerektiğini bu şartlar altında asla normal yolla gebe kalamayacağımı aşılamanın da tutma oranının çok düşük olduğu söylendi düşünebiliyor musun 4 yıl belki 10 doktora göründüm hiç bişey yok diyorlardı benim gibi vakit kaybetmeden iyi bir profesör bul lütfen şu an tüp bebek sürecindeyim ve içim çok rahat arada çok fiyat farkı yok zaten aşılama 5 bindi tüp bebek ilaçlar hariç 9 bin bence aşılama hem vakit kaybı hem de boşuna umut etmek 🤷🏼♀️