3 gündür öksürüyorum, hapsiriyorum, halsizim, en son iş arkadaşlarım bile korkmaya başladı git test yaptır dediler, gittim. Doktora anlattım böyle böyle diye, zar zor test yaptılar, en son çalışabilir miyim böyle dedim, çalışabilirsin dedi. Bu öğretmenler falan çatır çatır nasıl rapor alıyorlar anlamış değilim, bir de doktor çift maske tak diyo, tek maskeyke zor nefes alıyorum zaten, ben mi derdi mi anlatamıyorum acaba..