rabiass doktora gittigin zaman seni yönlendiriyor şu an 22 haftalık oldum bayramdan önce gitmiştim sıra yok dediler detaylıya bayram dönüşü tekrar gittim sekreterin yanına bir hafta sonraya almiştim vakitli gitmeni tavsiye ederim çünkü dolu oluyır yada doktor izinde oluyor