Ogretmenanne 27. Haftadan sonra bndede başladı sırt ağrısı. Çok kötü oluyorum. Biraz iş yapınca oturunca dinlenemediğim zaman dahada kötü oluyorum canm. Tek çaresi bol bol dinlenmek, yatmak ve yorulmamak. Bn 36+4 oldum şimdi bide bel ağrısı başladı 2 haftadır. Çok fena allah yardımcımız olsun inşallah. ☺