Havagul canim bende senin gibiyim ilk gebeligim ve korkuyorum. Hep dusunuyorum normal olsa nasil dogurcam cok zor ama bebegim icin en iyisi sonra diyorum sezeryan olsun en azindan psikolejim bozulmaz ama sezeryandan da sonra hemen sutun gelmiyor sonrasi cok agrili sancili geciyor gercekten o kadar aradayim ki. Allahim hayirlisini nasip etsin
Dip Not; Allah askina herseye mualefet olup bilmis bilmis konusan insanlar yazmasin ya. Hamile kalip kalmicagimizi kimseye sorcak degiliz korkuyor olmamiz da cok normal. İkici ucuncu gebeligi olan insan bile strese giriyor lutfen su mantiginizi ve uslubunuzu degistirin veya yazmayin !