Merveesila Bazı gebelerin karnı üç aylıkken bile belli oluyo benim 5 ay oldu anca çıkıyo daha dikkatli bakmazsan belli bile olmayacak çatlak olmaz en azından
Mom10 ozlem0643 ama ben ilk 3 ay hastaydim ne yediysem affedersin cikardim istahsiz keyifsizdim hatta karnim gec cikti diyede uzuluyordum
ozlem0643 Mom10 ben de şu an öyleyim sizi anlayabiliyorum bence üzülmeyin önemli olan sağlıklı olmanız
Byzaoz ozlem0643 kizlar benim 3. ayım ve cok belli simdiden büyüdü. Hic kilo almadım ama göbeğim çıktı.
S-r-p ozlem0643 altı olduk hala bol giysem hamileyim demesem anlamıyor tanımayanlar ama kilom maşallah sürekli artıyor