Hanımlar eşimle izin meselelerimiz allak bullak oldu karıştı hep birbirine.. 38+5 en ideal doğum tarihi bizim için. Öbür türlü yanımda olamayacak doğum yaptığım zaman.. doktorum istersen sezeryan yaparım dedi.. her şey normal giderken sezeryana da içim el vermiyor. 38+5e kadar kendiliğinden doğum yapmazsam, suni sancıyı tercih edip doğum yapabiliyor muyum 🤷♀️