Kızlar merhaba, ben de doğum hikayemle geldim hamdolsun💜
37+6’da spinal sezeryan oldum
Pazartesi sabahı sabah 08.30’da yatışım yapıldı, sondayı anesteziden sonra takmalarını istedim. Pandemiden dolayı hep eşim yanımdaydı hastanede o yanımda oldu. Öğlen ameliyathaneye aldılar o kadar çok korkuyordum ki anlatamam ağlaya ağlaya gittim😅😅 5 dakika kadar içerde bekletip ameliyathaneye aldılar, spinali yaparken hiç hissetmiyorsunuz gibi birşey sadece enjekte ederken bir irkilme geldi o kadar cidden damar yolu daha çok acıyormuş haklılarmış😅 bacaklarım uyuşmaya başladı bacağıma bişey sürdüler bu sıcak mı soğuk mu dediler, hissediyorum ama sıcak mı soğuk mu anlamıyorum dedim. Hissetmen normal ama bişey anlayamacaksın dediler. Koter çalışınca anladım doktorun başladığını 😅😅 bana biraz sakinleştirici yapar misiniz dedim bebek ciksin öyle yapicaz dedi anestezi doktoru, midem bulanıyor dedim ilac yaptı anında gecti, basim agridi dedim ilac yapti gecti cok ilginc😅 sonra bebegim cikti bana gösterdiler cocuk doktoru hemen kontrol etti bu arada çıkarken de anlamıyorsun sadece anlık bir baskı hissi ama yani o da saniye sürmüyor anlattıkları kadar nefes kesen bir şey değil. Bebegi temizleyip bana koklatıp götürdüler yukarı, zaten sakinlestirici yaptigi icin sonrasinda ben leyla 😅😅 dikmesi de 20 dakika sürmüş galiba eşim öyle söyledi ama bana çok hızlı geldi herşey. Ben çıkarken ameliyathaneden başka bir kız ağlıyordu onu teselli ettim ben de ağladım korkma çok kolaymış diye🤣🤣 hasta bakıcılarla hemsireler yukarı çıkardı yatağa attılar beni un çuvalı gibi🤣🤣🤣 karnıma minnacık biz kum torbası koydular, sicak su torbası kadar korkulacak bişey değil. bi de buton var bastikca agri kesici geliyor efsane bisey uyusukluk gectikce lazım oluyor. benim göğüs ucum olmadigi icin emziremedim, silikon aldik ama o an tutmadi zaten benim de hafif agrim vardi kafam da leyla hic kasmadim emziricem diye biberonla mama verdi esim diretmedim illa emecek diye zaten sütüm de gelmemisti. aksam 8-9 gibi yürüttüler asiri kolay biseymis hic korkulacak bisey yok hatta gaza gelip koridora cikayim dedim hemsireler yavas gel dedi😂😂 saat basi cikip yürüdüm hemsire tempolu yürü öyle prenses gibi yürüme dedi haklıymış tempolu yürümek işe yarıyor. o gece 1,5 lt şekersiz kayısı kompostosu bitirdim blenderdan çekilmiş. 1,5 lt de rezene kimyon çayı bitirdim sabah gazım çıktı öğlen de büyük tuvaletimi yaptım. Doktor istersen çık dedi ama ben kalmak istedim iyi ki kalmışım. Şimdi 10. günümüz sütüm de geliyor, mama da almıyor artık. ikimiz de iyiyiz çok şükür.
tavsiye verecek olursam;
-Bebek için hasteneye en az 6-7 takım götürün biz 2 gün kaldık anca yetti
-Depent hayat kurtarıyor
-Termosla rezene ve kimyon çayı muhakkak götürün gaz için birebir
-Büyük tuvalet için kayısı kompostosu muhakkak götürün
-Mama vermeyeceğim diye diretmeyin ben bebeğimle hastaneden çıktım yan odadaki kız vermedi bebeği yoğun bakıma aldılar sarılıktan onlar çıkamadı. Mühim olan bebegin tok olması ve saglikli olması anne sütü ya da mama degil 1 haftada bebek biberona alismaz ki sütün gelmesi o kadar sürmüyor bile
-Evde sürekli semizotu ve dereotu yedim süt yapsın diye hunharca ama🤣
-bestlak damla aldım günde 3 kere 20 damla
-rezene kimyon anason çayı 1,5 litre her gün içtim
-kayısı incir kompostosuna hala devam
-ve mamajoo süt sagma makinasi aldim sagarak sütü getirttim resmen 5. günden itibaren emziriyorum 4. gün sütüm yetecek kadar geldi biberonla verdim. 5. gün silikon göğüs ucuyla memeden beslenmeye başladı
-göbeği düşmeden yıkamadım
-ve her gün et yedim protein aldım bol bol dikişlerim iyileşsin diye
-c vitamini dikişler iyileşine kadar yasak, c vitamini yaraları geç iyileştirirmiş
varsa sorularınız seve seve cevaplarım 😘😘