DenizelikDikilita goncatayfun biz biraz minyon olacaz galiba..34 haftalik 2.050 gr..saglikli dogsunda ben ona çıkınca kilo aldırırım.
goncatayfun DenizelikDikilita sanırım bizde öyle olcak kız benim ki 32 haftalıkken 1800 gr di ben açıkçası bu ara çok takıyorum çevrem az deyip duruyo☹
Cylnn46 Sabrszanne3535 maşallah bana kalsa sağlıklı olsun da varsın zayıf olsun ama çevre baskısı var illa da kilolu dogacakmis 😑😑
Sabrszanne3535 Cylnn46 çevreye kilosunu söyleme canım ben kimseye soylemiyorum😊boş boş yorum yapiyolar doktorlar iyi diyorsa sıkıntı yoktur😊
Cylnn46 Elif4334 canım peki normal mi oldu sezeryan mi benim de erken doğum riskim Var ama oğlum ters duruyor korkuyorum valla
Gazel Bende 27 haftalığım sizler öndesiniz size sormak isterim bugün gittim dktra 1130 gram deri ama benimde erken Doğum riskim olduğu için sanırım korkuyorum iyimi diymi kilosu dktr iyi dedi biliyorum ama herald esixlerdme durulmak rahatlatıyor ☺🙈
Oykubrkn Kızlar merhaba 30+5 olduk bizde size birşey sormak istiyorum bu zamandan sonra artık doğumu beklemek mi kalıyor sadece doktor kontrolü dışında bişey yok mu yani testler tetanoz aşısı vs herşey birmiş oluyor değil mi?
deletedmom351 Oykubrkn canım sadece kontroller çatı muayenesi ve nst diye biliyorum ben onun harici bitti her şey.