Pearl25 bemm 4 kilo 38 de sezeryanla doğdu normali beklesek en az 4.500 olacaktı . Doktorum zaten 4 kilo için çok dikişin olur ,yırtık vs. İlerde de idrar tutamama sorunuyla karşılaşablirsn . Kâr ve zararlara bakıp karar vermeliyiz dedi. Çatımda 4 kilo için dardı ,sezeryan oldum. Etraftan duyarsınız 4 kilo 4 buçuk kilo normal doğurdu diye konuşurlar ama gidip bi bakmak lazım vücudu ne halde doğurdu diye demişti. Bizde doğurturuz ama çok zarar bırakablir ,sonra 4 buçuk kilo normal doğurttum demenin ne özelliği kalır demişti