Canım hangi ilacı kullanıyosun bende 31 haftalık hamileyim 17.haftamda başladı ama 24.haftadan sonra fena azdı hiç gitmiyordu atağım bende panik atak anksiyete(kaygı bozukluğu) ve okb var en kötüsüde kaygı bozukluğu zaten paniği tetikleyende o ve çoklk yoğun yaşıyorum atağı 2 hafta önce ilaca başlattı psikiyatrim kadın doğumcumda onaylada selectra 25mg kullanıyorum ve terapiyede gittim nefes egzersizi verdi pek işe yaramadı evde yalnız kalmamaya çalışıyorum kardeşim geldi yanıma ve sürekli geziyorum evde kapalı alanda atağım geliyor ilacı kullanmak istemiyorum ama daha kötü olurmuşum lohusa dönemindede o yüzden başladık ilaca ve şimdiden diyorum nasıl doğum yaparım dşye atağım gelirse duramam geçen kaza yaptım ambulansa bindiremediler özel araçla camlar sonuna kadar açık gittik yani o derece kötüyüm hergğn namaz kılıyorum nas,felak,ayetel kursi,inşirah suresi okuyorum rahatlıyorum