Ben 20. Haftama kadar zor hamilelik süreci geçirdim hep yattım kiloda vermiştim zaten sonra toparlandım biraz ama halsizlik nefes nefese kalma baş dönmesi oluyor yorulunca birde kan hapı kullanamıyorum değerim düşük dışardan yiyeceklerle almaya çalışıyorum. Velhasıl hareketsiz bir hamilelik süreci geçiyorum. Benim gibi olup normal doğuranlar oldu mu? Çünkü bana yapamazsin diyorlar çoğu spor yürüyüş merdiven inme çıkma yapıp rahat doguruyormus. Bende kaygılandim malesef