Merhaba bir yıldır gebelik olmuyordu hafif sarımsı akıntılarım vardı doktora gittim vajinal enfeksiyonum varmış Bi antibiyotik bide trivag fitil verdi 6 tane fitilleri kullanmaya başladıktan sonra çok yoğun yemyeşil akıntılarım oldu. Ben gebeliği bu enf. Engellediğini düşünüyorum var mı böyle birşey başına gelen ve tedavi edildikten sonra gebe kalan. Tedavi süreci ne kadr sürüyor ne kadr sonra gebe kaldınız. Şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar