Gokce16 ya zararı yok tabiki ama mide bulantılarınız geçmeye başlayınca azaltın ve sonra noktalayın.ben hem gece hem sabah içiyordum kendi doktorum öyle dediği için.ama dediğiniz gibi içmesem o gün mahvoluyordum.ilacı bırakmaya yakın aile hekimliğinde tahlillerim vardı o zaman teke düşürmüştüm prilamı.doktor dedi hamilelikte çok mu ağrı kesici vs ilaç kullandın dedi bende hayır ama mide bulantılarımdan dolayı 2 tane prilam alıyorum dedim.karaciğerini çok yormuşsun artık vitamin dışında bişiy kullanma demişti.o zaman bıraktım ve kusmadım da artık ondan sonra.ama 16.haftaya kadar kullandım yani