Msltms Esraserttag az çok hissediyorum gün içinde 🐣 yemek yedikten sonra uzanınca daha çok hissediyorum sanki 😅😅 tontiş bi kız mı gelicek bilmiyorumm🤣🤣🤣
Diilekk19 Msltms bu sabah yatarken değişik bi seyirmeler oldu ilk gebeliğim olduğu için pek de anlayamadım açıkçası ama yavaş yavaş hareketleniyor sanırım 😂
Mugee09 Msltmsya bende hissediyormuyum hissetmiyormuyum bilmyorm. Böyle balon patlaması gibi küçük bisiler oluyor ama bu bağırsak hareketlerimidir bebekmidr anlayamıyorum ,
Msltms Diilekk19 evet canım hareketlenmelerini karıştırıyor olabilirsin bende ilk başta küçük kıpırdanmalar ve seyirmelerden anlamamıştım ama sonrasında farkına vardım ☺️
Nilirem Bende hissediyorum gayet iyi 16+2 de hafif hafif hissetmeye başlamıştım şuan 19+3 teyim belirgin baya 😍
Srhtzlyh birtosbikannesi korkma canım düzensiz oluyor daha hareketleri😊 biz o haftalarda sadece çok güçlü olan hareketlerini hissedebiliriz normalde sürekli hareket halindeler🧚♀️
Mom046 birtosbikannesi Bende 16+5 de hissettim 3 gün oldu daha hissetmiyorum insan bi tedirgin olmuyo değil 😑
Nilirem birtosbikannesi o aralar düzenli hissedilmyor zaten canım ara ara oluyo ben bi hissettim sonra iki gün sonra falandı düzensizdi yanı 18 inci haftada rutine döndü
Srhtzlyh Esraserttag ben 20 haftalığım 16 haftalikken küçük seğirmeler oluyordu 18den sonra bariz hissetmeye başladım. Ve dün ciddi ciddi dısardan gördüm hareketi çok güzel bir duyguymuş🤗💕 hatta o heyecanla burada post bile açmıştım gece gece😅
Srhtzlyh birtosbikannesi ben 20 haftalığim ben bile bazen hiç hissetmiyorum bazende hiç durmuyor sürekli hareket halinde. Belli bir haftadan sonra doktorlar saymamızı filan istoyormuş sanırım ama hangi haftadan sonra şuan bilmiyorum😊🤷♀️
Mom046 birtosbikannesi Bişeyden Değil daha küçük hareketler tam belirginleşmedi düzene girecek inşallah ☺️