Öncelikle herkese merhaba 😊 sanırım bende anne oluyorum😊 Bugün test yaptım sonuç 78 çıktı adetim de 7 gün gecikti son adet tarihine göre 5 hafta 3günlük yarın doktora gidicem ama bebeğin kalp atışlarını görebilir miyiz veya duyabilir miyiz yoksa daha erken mi lütfen bilenler benimle paylaşabilirler mi 😊