Denizdnz Çoğu tanıdığım orada yaptı doğumunu nasipse bende Eylül’de orada yapacağım 4. Haftamdan beri gidiyorum bi kötülüğünü görmedim
Denizdnz Bizim özel sağlık sigortamız var ama Doğum ücreti normal 8 küsür sezeryan 4 küsür diye duymuştum çok emin olmamakla birlikte
Sseval Denizdnz bende ona gidiyorum doğum konusunda nasılmış daha once doğum yapan birinden duydunuz mu hiç