Selam arkadaslarımm🌸
ben temmuz 12 de bebegimin kalbi durması sonucu malesef kürtaj oldum.
kürtajdan sonraki adet dönemimde yumurtam catlamamıs ve kist olmus catlamayan yumurta yaklasık 3,5 cm civarında
doktorum dogum kontrol hapı verdi önlem amaclı.
benim gibi bir sürec yasayan varsa bilgilendirebilir mi
ne kadar süre sonra kistiniz geçti 😔