ecembugra53 Secilygt bana yapmadı açlık tokluğa baktı doktorum her ay veriyordum kan daki şekerime baktı hep hersey iyi dedi cok şükür
Secilygt ecembugra53 ya ben böyle bişey beklemiyodum bildiğin hastanede tekerlekli sandalye ile gezdik 😂
asliiiiii87 Secilygt benim normalde igne/kan fobim var, gece de uyuyamadim o yuzden. Yoruldum ve zorlandim ama oyle asiri bi bas donmesi bulanti filan yasamadim.
Sinemcetin20 Secilygt bin pisman oldum 75gr ictm sağlık ocagnda yaptırdım aksam 9a kadr su bile icemedim sarhos gbi oldum
Secilygt Sinemcetin20 aynen bendede öyle kanda skıntı yok iğne istedikleri gibi vurabilirler ama o şeker yok mu🙄🥺
Sinemcetin20 Secilygt bide kadindogumcuda 1saatlik sonuç bu 50gr sonuçu bidha 75gr icicen dedi bna esimle kabul etmedik