Aytap Mhb anneler kamu kurumunda çalışan annelerin yasal dogum izni bittikten sonra yarım gün çalışma hakkı var mı varsa nasıl yapılıyor maasta kesinti oluyor mu acaba bilgisi olan varmı
ecembugra53 Aytap Evt canım emzirme için veriliyor o hak yarım gün olıyor maaş dan kesinti yapılmıyor diye bilşyom
Ozzzz Aytap 2 ay yarım gün ya da süt izni kullanabiliyorsunuz 657 yi okuyun ayrıntısıyla yazıyor her şey
honeybooble Aytap hayır maaştan kesilmiyor. Aylara göre saat kuralı var aslında direk yarım gün değil. İlk 6 ay 3 saat erken çıkabiliyorsun 5’te mesai bitimiyse 2 de çıkıyorsun, direk yarım gün kullanmak istersen Bu izin hakkın 2 ay oluyor
Gokmer Srhnzlcn zaten her şey kamu çalışanlarına. Biz ana değil miyiz ? Özelde çalışanlara bırak yarım günü 2 saati zor veriyor süt iznini. Zaten 1 saatin yolda geçiyor..o da bi işe yaramıyor
Burcag honeybooble 2 ay yarı zamanlı calısma hakkını kullandıktan sonra sonra süt iznimizi kullanabiliyor muyuz ilk 6 ay günde 3 saat olan süt izninş diyorm. Kalan 4 ay süt izni kullanarak calısmaya devam edebilio muyuz
honeybooble Aytap peki ben bişey sorayım koronadan dolayı kamuda 24. Haftada izine çıkma hakkı verildi öyle mi çıktınız siz kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama. Ben 11 i bitireceğim idari bürocuma böyle bir hakkım var devam ederse bilginiz olsun şimdiden dedim biraz daha ilerlesin bakıp araştırayım dedi
Ececem honeybooble idari amiriniz hayır derse yapacak pek bir şey yok. Bende böyle bir sorun yaşadım çünkü
Boncukbeyinannesi Aytap ilk bebekte doğum izni bitiminden itibaren başlıyor. Yarım gün çalışıyorsunuz ve mesai saatinizi siz belirliyorsunuz. Özlük haklarınız da saklı kalıyor
3_prenses_annesi Aytap kamuda çalışmıyorum özel ama ben iskurla anlaşmalı 3 gün çalışıyorum 4 gün evdeyim çalıştığım maaşı iş yeri calismadigimi işkur yatırıyor her çocuk için 2 ay benim 3 olduğu için 6 ay kullandın bitmek üzere izinim sonra süt iznine devam edecem erken çıkıcam