Esrabbgm80 Kızlar ben son adetimi 13 haziranda gördüm doktor kese göründükten sonra hesaplamayı yaptı doktorun dediğine göre 9+1 günlük oldum bugün ama daha fazla olduğunu düşünüyorum ilk tahlilimdeki hcg yi söylesem hesaplamayı yapabilicek olan var mi?
MiniKaya Esrabbgm80 doktorun dediği doğrudur canım ultrasonda kese boyutuna bebeğe göre söylemiştir zatn sana