Haticeyildiz lkayRazgatLolu yurt disinda yapilan bi test anneden kan alip yurt disina gonderiliyo yuzde 99 sonuc veriyo 3000 tl civari maliyeti var yaptirmayimi dusunuyosun
durul lkayRazgatLolu bildiğim kadarıyla Düzen Laboratuvarları da artık bu testi yapıyor yani Amerikaya falan göndermeye gerek kalmadı sanırım. Düzen Laboratuvarı Türkiye'nin en güvenilir laboratuvarı olduğunu düşünürsek bilgi almakta fayda var. Hem daha ekonomik olabilir bir araştır derim ben
Esrakb Onun benzeri veracity yaptırdım. 10. Haftada. Cocugun genetik hastalığı olup olmadığını %99 kesin sonuçla gösteren bir test
Haticeyildiz lkayRazgatLolu insallah sorun yoktur canini sıkma hersey guzel olsun yaptir icin rahat etsin
Derindeniz O istemedi ,ikilisi ,üçlüsü dörtlüsü vs stresi amniyo sentezi uğraşmak yerine tek testte herşey çıkıyor.ben istedim
lkayRazgatLolu Derindeniz anladım bnm ikiz olduğu için ikili üçlü testler yapılmıomuş ense 4mm çıkınca doktor istedi. Biraz beklicem sonra yaptırıcam Allah yardım etsin gerçekten zormuş 😞 İnşallah bende iyi sonuç alırım
mmm-ggg lkayRazgatLolu Kaçıncı haftadasınız acaba.. Allah yardımcınız olsun içinizi ferah tutun 🙏🏻 Siz ve melekleriniz Dualarımdasınız
Mybabe lkayRazgatLolu ben hic oyle bir sey oldugunu dusunmuyorum icinizi ferah tutun hem down sendromlu bir bebegin dunyaya gelme ihtimali 1000de 1dir Allah isini biliyor bol bol dua edin
lkayRazgatLolu mmm-ggg Allah razı olsun🤲🏼 12+4 teyiz. İki prof baktı ikiisde harmony testi dedi direk hani bekleyelim belki küçülür ense kalınlığı fln demediler. Yarında yine bi umut başka doktora gidicem oda test derse yaptırıcam mecbur 🙁 İnşallah sağlıklıdır bebeğim 😞
Bvbkcans lkayRazgatLolu özelmi diye özellikle sordum canım benim arkadaşlma da risk var dediler 3bin tl verdi yaptırdı testin sonucu riskli geldi bi 3bin tl daha verdi nasıl olduyda o temiz geldi bebekte gayet sağlıklı doğdu özeller bu işi biraz para için yapıyorlar gibi geliyor
lkayRazgatLolu Bvbkcans evet banada 2150 dediler. Tek gebelik olsa hiç düşünmem yaptırmayı ama ikiz olunca mecburum sanırım😞