Selo39 evet doktorum bir sakınca görmedi ve zaten çok vicdan azabı duyuyorum oğlum adına 😔 kesmeyi kesinlikle kabul edemem.Zaten oğlumun kısmeti bu süt çok çabaladım emmesi için şükür şimdi meme aşığı ☺️Bol su içmeye çalışıyorum meyve yiyorum kuruyemiş yemeye çalışıyorum ayran içiyorum süt içiyorum yumurta yemeye çalışıyorum bol zeytin yiyorum patates haşlaması
yiyorum bazen avakado.Et ve et ürünleri yiyemiyorum midem bulanıyor akşam yemeği yiyemiyorum özellikle sizce yeterli mi yediklerim ?