Kızlar uzun süredir ayağıma ağrı giriyor karıncalanma, yanma şeklinde. İlk başlarda sadece ayağımda oluyordu daha sonra bacağıma da yayılmaya başladı. Sinir sıkışması diye düşündüm ama virüsten dolayı hastaneye gidemedim daha. Ama ağrılarım artmaya başladı. Gitsem hamilelikten dolayı ilaç veremez diye düşünüyorum. Evde iyi gelebilecek bir şey yapabilir miyim acaba