Bvzzz Devlet hastanelerine eşimizi yanımıza alırlar mı acaba kaç kişi refakatçi alıyorlar eşimizi alırlar mı
ecembugra53 Bvzzz canım bende burada yapıcam rizedeyim bir kişi Refakatcı alınıyor ziyaretcı yok bilgin olsun
Imfromlastnight Valla sorunuzun cevabını bilmiyorum ama dikkatli olun. Rizeliyim ve bütün tanıdıklarımdan aldığım haberlere göre çok pozitif hasta var. Hatta biri hastanede kaptı. Adam hala hastalıkla uğraşıyor.
Bvzzz Imfromlastnight ya ben Artvin deyim yaşadığım yerde doğum yok şu an rizeye sevk veriyor ve mecburen gitmek zorundayım başka alternatif yok ziyaretçi falan olmayacak zaten sadece refakatçi olarak eşim gelebilir mi diye merak ettim
Bvzzz ecembugra53 yok canım ziyaretçi olmayacak zaten kimsem yok orada ama yanında refakatçi olarak eşimi istiyorum alırlar mı erkek acaba ve odalar tek kişilik mi ki bilgin var mı
ecembugra53 Bvzzz odalar tek kişilik devlette cok rahat erkek kabul etmiyorlar canım içeriye bayan olması lazım kaç arkadasım doğurduysa hep bayan alındı
Bvzzz ecembugra53 yaa annem de alanımda değil kayınvalidemi de istemiyorum rahtt edemem yanında eşimi alsalar keşke 😔
Bvzzz ecembugra53 Arhavi ama hopaya gidiyorum iki yerde de doğum yok şu an açılmaz ise de rizeye sevk verecekmiş
ecembugra53 Bvzzz anladım canım buranın devleti cok iyi doğumhanesi de cok güzel doktorlar ebeler hepsi iyi
ecembugra53 Bvzzz ne demek canım gerçekleri söylüyorum Rize gibi bi yer Yok hastane olarak ta yok bazı devletleri duyuyorum aklım almıyor bizim burası o yönden cok iyi odaları bile cok güzel rahat ferah