SevdaPolatts Kızlar yeni gebeyim iğne piyasada yokmuş 2.gebeliğim caspirin kullan dedi aranızda böyle sıkıntı yaşayan varmı canımı sıktı 😒
Cbpinarq SevdaPolatts Ben kullanıyorum oksapar 4000 1 ay once zor bulunuyordu ama şimdi eczanelerde rahatlıkla bulabiliyoruz.çok geçmiş olsun 🌼
Nasippp SevdaPolatts iyide yazsaydı bulurdun belki.bi şekilde 🥺 ilk gebeliğinde iğne mi kullanmıştın?
Hccrr1 SevdaPolatts bende 2 gün önce oksapar aldım rahatlıkla buldum eczanede. Benim dr um ilk 3 ay aspirin kullanılmaz dedi canım bi araştır istersen
Cbpinarq SevdaPolatts artık bulunuyor hatta raporunuz varsa 3 aylık yedekleyebiliyorsunuzda.doktorunuzdan bu konuda bilgi alırsanız daha net anlatacaktır.cok gecmis olsun 🌼
SevdaPolatts Hccrr1 ben ilk gebeliktede ilk üç ay kullandım canım 3aydan sonra sadece iğneye geçtim aspirini bıraktm
SevdaPolatts Cbpinarq baktık bulamadık doktor bulamazsın dedi zaten aspirin iç ama iğne kadar iyi değil dedi