Drydrya aslında içtiğimiz suyun çokluğu yada azlığıyla alakası yokmuş hamile olmasak bile gün de 3 lt su tüketmemiz gerek su candır benimde suyla hiç aram yok desem yeridir ben çok karpuz kavun ballı süt çikolata tükettim onun için bebeğimde fazla su oluşmuş buda erken doğum riskine neden oluyormuş benm doktorum öyle dedi hatta ilişkiyi bile yasakladı bazı arkadaşlar ilişkinin bebekle alakası yok dedi ama doktorum kese patlarsa doğum gerçekleşir diye biraz mesafeli olun dedi