15 haftalık hamileyim bugün durup dururken kanamam oldu adet olurmuşcasına. Sancım vs yoktu ağır da kaldırmadım zaten iş de yapamıyorum halsizlikten dolayı. Doktorum 30 dk uzaklıktaydı bende yakında başka bi doktora gittim kalp atışları hareketleri normal kese normal herhangi problem uok dedi. İğne ve progestan verdi eve gönderdi. Dinlen dedi.
başınıza bu tarz bsey geldi mi arkadaşlar. Benim içim rahat değil. 4 aylık olmuşken kanama da neyin nesi şimdi 🥺