Yani bebeğin kilosunun büyük etkeninin genetik olduğunu düşünüyorum. İllaki yediklerimizinde etkisi var bu tartışılamaz ancak anne baba iriyse bu durum bebeğide etkiliyor haliyle 😍 Mesela bizim tosuncuk hep önden gidiyor maşallah kilo ve boy olarak 🧿 Günlük rutinlerim var tabiki, ilk 3-4 ay kusma ve bulantı ile geçti zaten bebeği bırakın kendim beslenemedim 🙄 Ama şimdi çok şükür rutine oturttum bazı şeyleri. Kahvaltıda mutlaka yumurta tüketiyorum, kaşar peyniri, beyaz peynir, ceviz, aoç günlük süt, bir adet muz, sade soda, canımın istediği meyve, ev yapımı yoğurt. Asla kendimi zorlamadan yapıyorum bunları ve akşam yemeğinde ne piştiyse bir tabak onu yiyorum. 🤩