Zeynep_S Merhabalar, diş eti problemi yaşayan ve buna çözüm bulanınız var mı ? Pandemiden dolayı hastaneye gidemiyoruz evde de ne yaptıysam ağrısı kanaması geçmedi. Yardımcı olursanız sevinirim hanımlar 😊
Ozdmrkbraa Zeynep_S enfeksiyona bağlı ağrı mı benim diş etlerim şişmeye başladı artık sabahları öyle uyanıyorum hatta 20lik dişim orda diş etim şişmiş salı günü kontrolüm de doktoruma sordum sirkeli suyla çalkala dedi yada doğal Kaya tutuyla suyla çalkala dedi belki size de şifa olur 🙌🏻
Cigdms Zeynep_S benimde yeni basladı arada oluyor karanfili suya atip kaynatiyorum onunla gargara yapiyorum iyi geliyor deneyebilirsin
Kubosss123 Zeynep_S Canım hergun 1 tane maden suyu tüket sendeki kalsiyumu çocuk aldığı için diş etlerinde parçalanma kanama ve sızlama olur gayet normal düzenli olarak tüketirsen faydasını görürsün inşalalh bir de burda okumuştum sumak ekşisini suyla karıştır sabah akşam gargara yap iyi geliyo diye duymustum inşallah sende de etkisi olur çok geçmiş olsun 😘
Duygu_pb Zeynep_S Bende çok kısa bir dönem oldu ve corsodyl 1% jel önerildi kullandım ve ayrıca gargara kullandım. Kalsiyum içeren gıdaları arttırdım be kalsiyum emilimini kaliteli hale getirmek için 2 saat öncesi ve sonrası kafein kakao içeren ürünleri tüketmedim.
Zeynep_S Ozdmrkbraa teşekkür ederim diş etlerim hep kanıyor ve şişiyor muhtemelen iltihap var tuzlu suyu denedim ama fayda göremedim pek bir de sirkeyi deneyeyim 🙏
Birfincankahve Karanfil yağını tavsiye ederim pamuğa döküp ağrıyan dişinizin üzerine koyup bekletin. Çok gecmiş olsun "🙇♀️
Zeynep_S Kubosss123 maden suyunu da sürekli tüketiyorum yoğurt peynir vs onlarda öyle ama inşallah bu tavsiyeler işe yarar 🙏
Zeynep_S Duygu_pb kafein kakao zaten mide sorunundan dolayı kullanamıyorum. Gargara evde vardı ama hamilelikte kullanmayın yazıyor içinde siz hangi gargarayı kullanmıştınız acaba ?
1anne- Zeynep_S sumak kullan canım çay demler gibi demle bir tutam bir bardaklık yap onunla gargara yap günde 3 defa . Doktorum önermişti çok faydasını görmüştüm 2 sene önce. Not: hamile değildim
Zeynep_S Ozdmrkbraa tamamdır canım bugün başlayayım ona gündüz sirke akşam karanfil yapayım bari ☺️ Teşekkür ederim tekrar 😘
Ozdmrkbraa Aysegulum27_ merhabalar ☀️ Geçti ama günlük iki kere yaptım bir de kekik kaynattım suyunu yaptım gün içinde de sürekli ağzımda karanfil bulundurdum
Aysegulum27_ Ozdmrkbraa sirkeli suylamı iki kere yaptın günlük kaya tuzumu hangisi etkili ? İkisini bir aradanı yapıcaz .karanfili direk ağzımızamı koyalım
Ozdmrkbraa Aysegulum27_ ben karışık yaptın bi gittim sirkeli Suyla yaptım Bir Kayatuzuyla suyu karıştırıp yaptım karanfile de normal ağzıma alıp İçinde gezdirdim