Semira 30 haftam ne yesem ne içsem şişkinlik yapıyor ağırlaşıyorum yemediğimde çok rahat oluyorum ama aç oluyorum rahatsızlanmaktansa aç olmayı tercih ediyorum ne yapmalıyım benim gibi olan var mı