Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım doktor( kadın doğumcum) direk şekerin yüksek dahiliyeye gitmen gerek dedi. Şekeri yüksek çıkan gebeye kadın doğumcu yardım olamıyor mu? Dahiliye ilaç verebiliyor mu? Yoksa gebelik şekernin yek tedavisi diyet mi? Gebelik şeker olanlar yardımcı olurmusunuz