29 haftalık olduk bizde. Giyim olarak hastane çıkışları kaldı ve bakım ürünleri bezi ıslak mendili vs arabasını pusetini de aldı babası Eylül’de beşiğini ana kucağını alacağız Allah’ın izniyle zaten oda yapmıyorum bir süre bizimle olacak kendi ihtiyaçlarım kaldı bide Eylül sonuna kadar hallolur heralde. Allah hepimize hayırlı sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin 🌸