Bsrlmnemr Kızlar, nasipse günümüzü aldık çok az kaldı :) doktorum emzirebilmek için göğüs ucu kremi al istersen dedi ama kalabalıktı çok bilgi veremedi. Doğum sonrası lazım olan şeyleri paylaşabilirseniz sevinirim.
Merve2304 Bsrlmnemr lansinoh göğüs ucu kremi al canım ilk zamanlar yara oluyor ben çok çekmiştim ilk doğumumda bunda şimdiden aldım çantama koydum. Ama göğüs ucu kremi tek başına yeterli olmuyor ben çareyi göğüs kalkanında bulmuştum kremimi sürüp kalkanları takınca yaralarım geçmişti. Öbür türlü kuruma oluyor yapışıyor çok canım yanmıştı bebeğim emerken hep kan emiyordu. Sana tavsiyem göğüs kalkanı ve lansinoh krem al yanında bulundur
Edizhanmom Bende Dogum sonrası için göğüs kremi aldım göğüs pedi de. Yara olmasa bile tedbir amaçlı olmalı yanında bence
Edizhanmom Bsrlmnemr bana en çok lansinohun göğüs kremini önerdiler. İlk başlarda göğüslerin çok acıyordu kullandım biraz çok iyi geldi sana da öneririm