beyzacinkayaaa kesinlikle çok erken 28.haftamda alışveriş yapmaya başladım, zaten virüsten çıkamadık uzun süre 🥺 ilk para tutacak büyük malzemeleri aldım, sonra kırık döküklere başladım inan bitmiyor 🤤 şampuan yag pişik kremi mustela set aldım, ıslak mendil ve bez tercihim sleppy oldu, biberon emzik olarak da avent aldım.