Kızlar dün ikinci çatı muayenem yapıldı. Doktorum avuç içi kadar kanamam olabileceğini söyledi.
Dünden beri akıntı ile karışık kahverengi kanama var.
38+6dayız. Bugün aşırı derecede sümüksü kahverengi akıntı var çok çok yoğun. Bu akıntı olurken nişanım gelirse anlar mıyım acaba :/ bide doğurur muyum ki