kadeerrr Selam Kızlar epidural doğumdan sonra bel ağrısı falan oluyormuş ilerde çoğu kişi yapmaktan vazgeçiyor bu yüzden bende kararsız kaldım. Sizce öyle bişe var mı?
elif00000 kadeerrr yaptırdım ben doğumdan bir gün sonra bel ağrım oldu evet ağrı kesici kullandim ama diğer gün fln geçti