Elifece Kızlar dün akşam kahverengi üç damla akıntım oldu . Doktoru aradım yarın gel dedi . Bugün gittim şimdilik kötü bir şey görünmüyor dedi, progestan ilacı yazdı 2 hafta kullan dedi. Birde iğne yazdı . başına bu tarz bir olay gelen var mı ? Bu ilacı içen var mı nefes darlığı yapıyormuş Doğru mu?
BBYaman Elifece ben kullandım iğnede oldum iğne yan etki yapmuyor ama progestan halsizlik başdönmesi uyusukluk yapmıştı bende
MeftunAnnee Elifece canım bende 9+5 Ken gördüm öyle lekelenmem oldu doktor banada iğne yaptı ve progestan kullandım sadece uyku hali yapmıştı
Rain81 Elifece benimde progesteron hormonum düşük çıkmıştı , üç ay boyunca progestan kullandım bebeğin tutunabilmesi için, bende tansiyon düşşklüğü hafif baş dönmesi v halsizlik yapmıştı, hap olarak alıyordum sabah akşam.. Allah’a şükür 30 haftalık olduk ❤
FatmaSalamBayram Eğer progestani vajinal fitil olarak alırsan hem daha etkili oluyor hem yan etkilerini yasamıyorsun. Ben 10+6 yım. 7.haftamda kahverengi lekelenmem olmustu. 1 kere iğne oldum iğne sonrası bir daha lekelenmem olmadı zaten. 3.ayımın sonuna kadar da progestan kullanıcam günde 3 kez. Bunun yanı sıra cronene vajinal jel kullanıyorum.
Elifece FatmaSalamBayram leke ilk aylarda olursa uzun sure kullanılıyormuş ama benim 5bucuk olduğu İçin2 hafta kullanacağım
Nesli1509 Elifece bende 5 haftalıkken kanama olmuştu progestani ilk önce ağızdan sonra da fitil olarak kullandım halen de kullanıyorum 3 ay bitene kadar kullanalım dedi doktorum. Fitil olunca yan etkisi olmuyor ağızdan aldığından da hafif bir uyku hali o kadar korkma bak 11 haftalık oldu 😊 sen sakin ol ki bebişin de sakin olsun
GzdeelikAkbacak Bende kullandım ilk zamanlarımda yan etkisi olmamıştı düşük tehlikem vardır 3 ay kadar kullanmadım 2 buçuk ay kullandım doktorum bir sıkıntı yoksa kullanmana gerek Yok dedi ama her insanda yan etki yapmıyor bana yapmamıştı çünkü canım Elifece
OlgaArslan Elifece evet progesta ağızdan alındığı zaman halsizlik baş dönmesi nefes darlığı yapıyor canım
Milkshake1987 Elifece aynı durumu bende yaşadım çok şükür 18imci haftamdayım sorunsuz bi şekilde iğnede kullandım Protestanı ben fitil olarak aldım çok kusmam vardı o yüzden insallah sağlıkla bebeğini alırsın kucağına sevgiler
Tgcslmz Bnde 8 haftamda kanamam oldu Bnde kullandım bu ilaçı hiç bir rahatsızlık vermedi şuan 18+3 günlügüz çok şükür
Sayrkann Elifece canım bas dönmesi ve halsizlik yapıyor . Ictikten sonra uzan dinlen 😑sarhoş gibi oluyordum
lutfiyearalik Ben 6.haftadan beri günde iki tane kullanıyorum. Hem de ki kanama lekelenmem olmadı. Şu an 22 haftalığız. Doktorum sakın ağız yoluyla alma mal gibi olursun kafanı kaldıramazsın dedi. En başından beri alttan alıyorum çok rahatım.
Bebegim Doktorumda 6. Haftalarımda vermişti kese yanında kanama gördü progestan yazdı gece son idrarını yaptıktan sonra temizlenip günde 2 tane vajinal yoldan fitil şeklinde kullan 1 kutu bitene dek dedi kullandım hiçbir yan etkisi olmadı bana ağız yoluyla sıkıntı yaşanıyormuş kontrole gittiğimde kanama temizlenmişti birdahada yazmadı