Kızlar selam. Anlamsızca karın ağrısımı kadık ağrısımı tam anlayamadım. Karnım ağrıyor üşüttüm diye desem uzanırken değil. Şuan uzanıyorum ya sorun yok. Ayağa kalkınca başlıyor ağrımaya. Sebebi ne olabilir. Gebe olduğumdan bu yana en ufak bir şey de acaba kötü birşey mi diye düşünüyorum. 🙄