busratunk5 Tubasahra seninki kız sanki canım benim kesemde böyleydi kızım oldu gönlünce olur inşallah
Papatya-20 deryamehmet35 saglıklı sıhhatli olsunlar da kız da erkekde bizim evladımız ama insan merakta ediyor tabi
deryamehmet35 Papatya-20 evt Allah sağ salim kucağımıza almamıza nasip etsin inşallah. Hem korku hem güzel duygular
Tubasahra busratunk5 teşekkür ederim inşallah eli ayağı düzgün olsunda 2 oğlum 1 kızım var buda süpriz yumurta kız olsun da kızlarım esitlensin bari 😂😂
Esra2580 [url=https://hizliresim.com/IM5mSk][img]https://i.hizliresim.com/IM5mSk.jpg[/img][/url]. Kizlar burda 7+5 falandı şimdi 10 haftalık olduk daha erken ama belki tahmin yürüten olur ☺️😀🙏
Mimaralesia Papatya-20 hiç anlamam ama bende erkek hissettim 😇 Rabbim hayırlı evlat nasip etsin 🤲 6+6 yim bende şu heyecan bende de var 😁
Esra2580 Papatya-20 nerden tahmin yürüttüm canım ☺️ bakalım haftaya kontrol var o zaman bı tahmin söyler doktorumuz